مجله

معرفی بهترین رینگ لایت گوشی در بازار ایران در سال 2024

بهترین رینگ لایت گوشی

بهترین رینگ لایت گوشی در بازار ایران کدام است؟

بی‌تردید نورپردازی یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌های تولید محتوا‌های تصویری است. در حقیقت نور مناسب می‌تواند بر کیفیت و جذابیت فیلم و عکس تأثیر گذاشته و مخاطبان بیشتری را جذب کند. اکنون این سؤال مطرح می‌ شود که اگر دسترسی به نور طبیعی نباشد، چه کار کنیم؟ خیلی کوتاه در پاسخ به این پرسش باید گفت که می‌ توانید از نور‌های مصنوعی همچون رینگ لایت‌ ها استفاده کنید. از طرفی اگر به دنبال ضبط محتوا‌های ویدئویی مختلف با گوشی هوشمند خود هستید؛ ولی نور طبیعی به اندازه کافی در دسترس نبوده و تصاویرتان نورپردازی جذابی ندارند، استفاده از رینگ لایت بسیار کمک‌ کننده خواهد بود. در سال‌ های اخیر برند‌های بسیاری اقدام به تولید انواع رینگ لایت کرده‌ اند که شاید انتخاب برترین آن کمی دشوار شود. از همین رو در این متن قصد داریم برخی از بهترین رینگ لایت گوشی را به شما معرفی کنیم.

بهترین رینگ لایت گوشی

بهترین رینگ لایت گوشی

منظور از رینگ لایت گوشی چیست؟

رینگ لایت وسیله‌ای به شکل حلقه است که با توجه به نوع طراحی و امکاناتی که دارد، به عنوان یک ابزار نورپردازی پرکاربرد شناخته می‌شود. رینگ لایت موبایل معمولا ابعاد کوچک‌ تری نسبت به سایر رینگ لایت‌ ها داشته و با پایه‌ ای بر روی گوشی نصب می‌ شود. از طرفی در برخی از مدل‌ ها می‌ توانید با اپلیکیشن مخصوص، میزان روشنایی آن را کنترل کنید.

به طور کلی از رینگ لایت گوشی برای نورپردازی در فاصله نزدیک از سوژه، عکاسی یا فیلمبرداری سلفی و تولید محتوا‌های ویدئویی شبکه‌ های مجازی استفاده می‌کنند. از همین رو این مدل رینگ لایت‌ ها را می‌ توان ابزاری کاربردی برای بلاگر‌ها، اینفلوئنسر‌ها، تسترها، معلمان آنلاین و… دانست.

 

انواع رینگ لایت گوشی کدام است؟

همانطور که به آن اشاره کردیم، رینگ لایت‌ های موبایل یکی از محبوب‌ ترین وسایل نورپردازی برای تولید محتوا با گوشی‌ های هوشمند به شمار می‌روند که در انواع مختلفی تولید می‌شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که تفاوت اصلی این رینگ لایت‌ ها در ابعاد حلقه، اندازه پایه، رنگی یا تک‌ رنگ بودن نور و نوع نگهدارنده گوشی است. در ادامه به معرفی انواع پرکاربرد رینگ لایت موبایل می‌پردازیم.

 

رینگ لایت سلفی گوشی هوشمند

اگر به دنبال یک رینگ لایت جمع و جور و راحت هستید که دغدغه برق و جابه‌ جایی هم نداشته باشد، بهتر است به فکر خرید رینگ لایت سلفی باشید. این محصول به‌ آسانی بر روی گوشی سوار شده و با اتصال به موبایل یا با باتری مجزا شارژ می‌ شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که نور این رینگ لایت‌ ها زیاد نیست و برای گرفتن ویدئو و عکس سلفی در فاصله کم مناسب خواهد بود. بسیاری از این مدل رینگ لایت‌ ها از امکاناتی نظیر تنظیم دما یا رنگ نور و تنظیم کم و زیاد کردن میزان نوردهی برخوردار هستند. از ویژگی‌ های مهم رینگ لایت سلفی می‌توان به عدم نیاز به پایه، قابل‌ حمل بودن و ابعاد کوچک آن اشاره کرد.

بهترین رینگ لایت گوشی

بهترین رینگ لایت گوشی

رینگ لایت بازویی قابل‌انعطاف مخصوص گوشی

این رینگ لایت‌ ها، یک بازوی انعطاف‌ پذیر دارند که به وسیله آن می‌ توانید از هر زاویه‌ ای نور را روی سوژه تنظیم کنید؛ البته برخی از این مدل‌ ها 2 یا 3 بازو داشته که امکان تنظیم نور در چند زاویه مختلف را برای کاربر فراهم می‌کند.

رینگ لایت بازویی توسط یک کابل USB به شارژر‌های موبایل یا هر منبع برق دیگری وصل شده و با هر بار شارژ کامل، ساعت‌ ها قابل استفاده خواهد بود. این نوع رینگ لایت گوشی به راحتی بر روی میز نصب شده و برای افرادی که می‌ خواهند بدون جا به‌ جایی در زوایای مختلفی روشنایی داشته باشند، بسیار کاربردی است.

 

رینگ لایت گوشی با پایه ثابت

نوع دیگر رینگ لایت‌ های گوشی که در انواع پایه‌ بلند و پایه‌ کوتاه رومیزی در بازار موجود هستند، رینگ لایت پایه ثابت نام دارد. جنس این محصول معمولا فلزی بوده و ابعاد بزرگتری نیز دارند؛ البته مدل‌ های رومیزی آن بیشتر از جنس پلاستیک تولید می‌ شوند. اکثر رینگ لایت‌ های پایه ثابت را فقط می‌توانید در جهت چپ و راست بچرخانید و امکان حرکت بالا و پایین را ندارند.

 

پرفروش‌ترین رینگ لایت گوشی در بازار ایران کدام است؟

از آنجایی که تنوع رینگ لایت موبایل در بازار بسیار زیاد است انتخاب بهترین محصول کار دشواری خواهد بود. از طرفی با توجه به کاربردی که هر شخص از رینگ لایت انتظار دارد، رینگ لایت مناسب برای هر فرد متفاوت است، از همین رو در ادامه چند مدل پرفروش را معرفی می‌ کنیم.

 

رینگ لایت گوشی مدل Selfie Ring Light RK-12

رینگ لایت موبایل مدل RK-12 به راحتی بر روی گوشی نصب شده و برای تولید محتوا‌های سلفی بسیار کاربردی است. با هر بار شارژ کامل این رینگ لایت می‌توانید تا ۲ ساعت از آن استفاده کنید؛ البته قابلیت اتصال مستقیم به گوشی با کمک کابل یو اس‌ بی هم دارد.

بهترین رینگ لایت گوشی

بهترین رینگ لایت گوشی

رینگ لایت موبایل مدل YQ-350 RGB RING LIGHT

این مدل رینگ لایت 3 سطح نور طبیعی و 6 حالت نور رنگی داشته و یکی از محبوب‌ ترین محصولات بازار به شمار می‌رود. رینگ لایت گوشی مدل YQ-350 دارای 350 لامپ قدرتمند بوده که زاویه نوردهی 180 درجه را به راحتی تأمین می‌کند.

 

رینگ لایت گوشی مدل هیرو Hero H-13A Ring Light

یکی از رینگ لایت‌های فوق‌العاده بازار که برای گوشی طراحی شده، رینگ لایت هیرو H-13A است. این محصول وزن 1.5 کیلوگرم داشته و با 244 لامپ به آسانی زاویه 180 درجه را پوشش می‌دهد. ویژگی مهم این رینگ لایت موبایل را می‌توان نمایشگر لمسی آن دانست که امکان تنظیمات نور را برای کاربر فراهم می‌کند.

این مدل رینگ لایت هیرو علاوه بر اینکه با برق شهری کار می‌کند، به‌سادگی با کابل USB نیز می‌توانید آن را به تلفن همراه خود متصل کنید.

 

سؤالات متداول

بهترین برند‌های رینگ لایت گوشی در بازار کدام است؟

برند‌های هیرو (Hero)، ایدوبلو (Yidoblo)، انسر (Answer)، نایس فوتو (Nicefoto)، فانیمکس (Fanimex) و گودکس (Godox) از برترین رینگ لایت‌ های گوشی در بازار ایران محسوب می‌شوند.

قیمت رینگ لایت گوشی چقدر است؟

از آنجایی که تنوع رینگ لایت‌ های موبایل در بازار بسیار زیاد است، از همین رو قیمت آن با توجه به برند سازنده، کیفیت محصول و نوسانات بازار متغیر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت روز رینگ لایت گوشی به فروشگاه دنیا دوربین مراجعه کنید.

 

خرید بهترین رینگ لایت گوشی برای تولید محتوا

همانطور که می‌ دانید انتخاب رینگ لایت مناسب برای موبایل از مواردی است که باید با دقت خاص انجام شود، چرا که کیفیت نورپردازی قطعا بر روی جذابیت ویدئوها و تصاویری که تهیه می‌ کنید، تأثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل علاوه بر مواردی که در متن به آن اشاره کردیم، این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است رینگ لایت متناسب با گوشی هوشمند خود را از برند‌های معتبر بخرید تا خیالتان بابت کیفیت محصول راحت باشد.

اگر قصد خرید رینگ لایت گوشی برای تولید محتوا‌های تصویری جذاب را دارید، کافی است به بخش فروشگاه وب‌سایت دنیا دوربین مراجعه کرده و رینگ لایت مورد نظرتان را با بهترین قیمت تهیه کنید. شما کدام مدل رینگ لایت گوشی را پیشنهاد می‌دهید؟ تجربیات خود در مورد استفاده از رینگ لایت‌ها را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *