مجله

درباره دوربین چاپ فوری فوجی چه می‎دانید؟

خرید دوربین فوجی فوری

درباره دوربین چاپ فوری فوجی چه می‎دانید؟

اولین دوربین عکس فوری در سال ۱۹۴۷ عرضه شد. این دوربین می‎توانست در عرض یک دقیقه و بدون دخالت عکاس عکس را ظاهر کند که در نوع خود بی‌نظیر بود. اما با پیشرفت تکنولوژی دوربین‌ های عکس فوری به خاطرات پیوستند. در واقع کسی گمان نمی‌کرد که با وجود گوشی‎ های هوشمند کسی از دوربین‎ عکس فوری استقبال کند؛ اما کمپانی فوجی تمامی معادلات را به هم ریخت.

این کمپانی در سال ۲۰۱۵ بیش از ۵ میلیون دوربین چاپ سریع را به فروش رساند و در سال‎های بعد این آمار را افزایش داد. در حال حاضر دوربین چاپ فوری فوجی با ظاهر فانتزی و کیفیت بالایش به یکی از پرطرفدارترین دوربین‎ های عکاسی تبدیل شده است! به همین دلیل تصمیم گرفتیم این نوع دوربین را از نظر کیفیت، قیمت و کارایی مورد بررسی قرار دهیم.

دوربین چاپ فوری فوجی چیست؟

انواع دوربین چاپ فوری فوجی می‎توانند عکس‎ های شما را بلافاصله بعد از گرفتن ظاهر کنند. این مسئله باعث شده تا این دوربین ها مورد توجه بسیاری از افراد، حتی عکاسان حرف ه‎ای قرار بگیرند. دوربین عکس فوری فوجی دارای جلوه ظاهری فانتزی و زیبایی است که بسیاری از علاقمندان عکاسی از آن برای دکوراسیون اتاق خود نیز استفاده می‎کنند.

دوربین‌ های فوجی با رنگ بندی‌ های بسیار متنوع و زیبا عرضه می‎شوند و با وجود ابعاد کوچک و وزن سبکشان به راحتی قابل حمل و جاب‎جایی هستند. کیفیت عکس ‎برداری دوربین ‎های فوجی نسبتاً خوب است اما باید بدانید این دوربین‎ ها قابل مقایسه با دوربین‌ های حرفه ‎ای عکاسی نیستند و بیشتر به خاطر ظهور عکس فوری و ثبت لحظه حال محبوب شده ‎اند.

نحوه استفاده از دوربین چاپ فوری فوجی

یکی از دلایل استقبال از فروش دوربین چاپ فوری فوجی، رابط کاربری ساده آن است. در واقع استفاده از این نوع دوربین ها بسیار ساده بوده و تمامی علاقمندان می‎توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

  • برای روشن کردن دوربین عکس فوری فوجی کافیست دو باتری آلکالاین را داخل محفظه باتری قرار داده و حلقه دور لنز را بچرخانید.
  • حال برای عکس گرفتن دکمه شاتر را بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا عکس از شیار کنار دوربین خارج شود.
  • این دوربین برای گرفتن عکس سلفی هم کاملاً کاربردی بوده و با وجود آینه کوچکی که در کنار لنز آن قرار گرفته می‌توانید کادر خود را مشخص کرده و عکس سلفی بگیرید.
خرید دوربین فوجی فوری

خرید دوربین فوجی فوری

آنباکس دوربین چاپ فوری فوجی

اقلام موجود در پک دوربین چاپ فوری فوجی شامل یک دوربین به رنگ مورد نظر شما، یک بند همرنگ با دوربین، دو عدد باتری آلکالاین، دفترچه راهنما و کارت گارانتی می‎شود. همچنین در برخی از مدل‌ های دوربین فوجی از جمله 9 Instax Mini شاهد چند فیلتر رنگی هستیم که روی لنز نصب شده و امکان ثبت تصاویر متنوع را برایتان فراهم می‌ کنند.

در پک دوربین فوجی کاغذ یا فیلم دوربین چاپ فوری وجود ندارد و باید این محصولات را به صورت جداگانه خریداری کنید. این کاغذها در ابعاد ۸۶ در ۱۰۸ و ۸۶ در ۵۳ میلی‎متر تولید می‎شوند که ابعاد کاغذ را باید بسته به فرمت دوربین خود انتخاب کنید.

در اینجا ذکر این نکته ضروری است که بعد از تمام شدن باتری‎ های دوربین، مجدداً باید باتری‎ های آلکالاین را تهیه کنید؛ در غیر این صورت دوربین اصلاً روشن نشده یا ممکن است دچار آسیب شود.

خرید دوربین فوجی فوری

خرید دوربین فوجی فوری

قیمت دوربین چاپ فوری فوجی

اگر قصد خرید دوربین چاپ فوری ارزان قیمت را دارید حتماً به سراغ برند فوجی بروید. البته قیمت دوربین چاپ فوری کانن نیز در بازار نسبتا مناسب است. اما فوجی علاوه بر قیمت مناسب محصولات فانتزی و با کیفیتی را در رنگ بندی‎ های بسیار متنوع و زیبا تولید می‎کند؛ به همین دلیل است که استقبال از دوربین چاپ فوری فوجی بسیار بیشتر از دوربین ‎های کانن است.

در این قسمت ذکر این نکته ضروری است که قیمت دوربین‎ چاپ فوری فوجی با توجه به مدل آن‎ها تعیین می‎شود. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت مدل مورد نظر خود وارد وب سایت دنیا دوربین شوید. در این وب سایت می‎توانید مدل‌ های مختلف دوربین چاپ فوری فوجی را با گارانتی معتبر و قیمت‎ های استثنایی تهیه کنید. همچنین امکان خرید فیلم دوربین چاپ سریع فوجی از طریق دنیا دوربین فراهم است.

سوالات متداول

در دوربین چاپ فوری فوجی امکان تنظیم حالت نورپردازی وجود دارد؟

در برخی از مدل‎ های دوربین چاپ سریع فوجی مانند 9 Instax Mini امکان تنظیم حالت نورپردازی وجود دارد. در این دوربین می‌توانید حالت نورپردازی را روی عکاسی فضای داخلی در شب، عکاسی در هوای ابری، عکاسی در نور ملایم محیط خارجی، عکاسی در نور شدید محیط خارجی و عکاسی High key تنظیم کنید.

آیا دوربین چاپ فوری نیاز به فیلم دارد؟

در دوربین چاپ فوری باید از کاغذ یا فیلم مخصوص استفاده شود. این کاغذها حساس به نور بوده و پس از چند دقیقه که از شیار دوربین خارج شوند عکس شما را ظاهر می‎کنند.

چطور با دوربین چاپ سریع سلفی بگیریم؟

برای این کار لنز دوربین را به سمت خود برگردانید و در داخل آینه کوچکی که کنار لنز قرار گرفته نگاه کنید. به این صورت می‎توانید کادربندی خود را مشخص کرده و سپس با فشردن کلید شاتر عکس سلفی بگیرید.

دوربین چاپ سریع فوجی در چه رنگ بندی‎ هایی قابل خرید است؟

از رنگ بندی‎ های دوربین چاپ سریع فوجی می‎توان به آبی، بنفش، مشکی، قرمز، صورتی، زرد و سفید اشاره کرد. با وجود رنگ بندی‌ های متنوع این دوربین‎ ها کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به راحتی می‎توانند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای خرید دوربین‎ های فوجی اقدام کنند.

کیفیت عکس در دوربین چاپ فوری فوجی چطور است؟

این دوربین‎ها کیفیت مناسبی داشته و در صورتی که در نور کافی مورد استفاده قرار گیرند تصاویری شفاف و روشن را به ثبت می‌رسانند. اما باید در نظر داشته باشید که دوربین‎ های چاپ فوری به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوربین ‎های حرفه‎ای عکاسی نیستند.

آیا می‌توانیم رنگ کادر عکس را در دوربین فوری فوجی تغییر دهیم؟

اگر از فیلم‎ های معمولی دوربین فوجی استفاده کنید حاشیه عکس ‎هایتان سفید رنگ خواهد شد. اما اگر سری رنگین کمان کاغذهای فوجی را خریداری کنید می‌توانید تصاویری با کادر رنگی چاپ کرده و باعث زیبایی بیشتر عکس‎ های خود شوید.

خرید دوربین چاپ فوری فوجی از دنیا دوربین

دنیا دوربین به فروش دوربین چاپ فوری فوجی و کاغذ مخصوص این نوع دوربین می‎ پردازد. این محصولات با ضمانت اصالت کالا و قیمت‌های استثنایی عرضه می‎شوند تا مشتریان گرامی بتوانند خریدی لذت بخش و به صرفه را تجربه کنند. برای خرید دوربین چاپ سریع فوجی از دنیا دوربین عبارت فوجی را جست‎وجو کرده و مدل ‎های مختلف این محصول را در رنگ بندی مورد نظر سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *