مجله

راهنمای خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

راهنمای خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

بالاخره بعد از مدت‎ها انتظار اسمو ۶ به بازار ایران راه پیدا کرد! اسمو ۶ جدیدترین لرزشگیر شرکت DJI است که با وجود امکانات کاملش تجربه بی‎نقصی از عکاسی و فیلمبرداری با موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حال حاضر که رشد بسیاری از کسب و کارها به تولید محتوای خلاقانه و با کیفیت وابسته شده، با خرید تجهیزات جانبی تلفن همراه می‎توان ویدیو و تصاویر با کیفیت ‎تری خلق کرده و به این طریق میزان مخاطبان خود را افزایش داد. یکی از تجهیزاتی که در این زمینه به کمک شما می‎ آید گیمبال موبایل اسمو 6 است که در ادامه به بررسی امکانات و مشخصات آن می‎پردازیم.

راهنمای خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

راهنمای خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

بررسی امکانات گیمبال موبایل اسمو ۶

پیش از خرید اسمو ۶ بهتر است با امکانات آن به طور کامل آشنا شده و این مدل گیمبال موبایل را با نسخه‌ های قبلی آن مقایسه کنید. شرکت DJI گیمبال موبایل اسمو ۶ را با تفاوت‎های عمده ‎ای نسبت به نسخه ‎های قبلی عرضه کرده که باعث عملکرد بهتر و امکانات بیشتر این گیمبال می‌ شود. برای مثال ب‎روزرسانی موتور اسمو ۶ باعث شده تا این گیمبال در صورت بروز هر نوع حرکت پیش‌ بینی نشده، فیلمبرداری یا تصویربرداری را به صورت حرفه ‏ای و بدون لرزش انجام دهد.

همچنین اسمو ۶ از قابلیت دنبال کردن سوژه برخوردار است. با وجود این قابلیت می‌ توانید سوژه مورد نظر را در تلفن همراه خود تعیین کنید تا گیمبال به صورت کاملاً خودکار آن را دنبال کند. DJI با عرضه انواع اسمو ۶ توانسته انقلابی در صنعت تولید گیمبال‎ های موبایلی ایجاد کند، زیرا اسمو ۶ تنها گیمبال موبایلی بازار است که به نمایشگر پنل وضعیت مجهز شده که روی این نمایشگر می‎توانید اطلاعات مربوط به وضعیت باتری و دیگر عملکردهای اسمو 6 را بررسی کنید.

راهنمای خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

راهنمای خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

مشخصات ظاهری گیمبال موبایل اسمو ۶

فروش اسمو 6 در بازار ایران با استقبال روبه‌رو شده زیرا این گیمبال توانسته رضایت مصرف کنندگان را به دلیل امکانات بی‎نظیرش به دست آورد. اما ویژگی‌ های ظاهری این گیمبال نیز در عملکرد آن تاثیر بسیار زیادی دارد! در ساخت گیمبال اسمو ۶ از مواد پلی کربنات استفاده شده که باعث وزن بسیار پایین این گیمبال به میزان ۳۰۹ گرم شده است.

این گیمبال بدنه بسیار مقاومی در برابر ضربه دارد و قادر به تحمل وزن انواع گوشی موبایل تا ۲۹۰ گرم است. البته بهتر است گوشی موبایل مورد نظر قطری بین ۶۷ تا ۸۴ سانتی‎متر داشته باشد. اسمو 6 بدنه تاشویی به صورت L شکل دارد که با وجود آن می‎توانید به راحتی این گیمبال را تا کرده و در جیب شلوار خود حمل کنید.

با وجود ابعاد کوچک این محصول امکان استفاده از آن در حالت مونوپاد نیز وجود دارد! در واقع گیمبال اسمو 6 دارای مونوپاد داخلی تا ۲۱ سانتیمتر است که در حین فیلمبرداری با دوربین سلفی بسیار کاربردی خواهد بود.

برای اتصال گوشی موبایل به گیمبال DJI اسمو ۶ می‌توانید از هولدر مگنتی یا همان سیستم اتصال مغناطیسی استفاده کنید. به این صورت احتمال جدا شدن گوشی از گیمبال به صفر رسیده و از آسیب رسیدن به گوشی موبایل شما جلوگیری می‏شود.

پک اسمو 6 شامل چه اقلامی است؟

پک گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 شامل اقلام زیر است که توضیح مختصری در رابطه با هر یک از این اقلام خدمتتان ارائه می‎کنیم:

  • اسمو موبایل ۶: همانطور که گفته شد اسمو 6 به صورت تاشو طراحی شده که با باز و بسته کردن آن می‎توانید گیمبال را به راحتی روشن و خاموش کنید.
  • گیره مغناطیسی تلفن همراه: این هولدر مگنتی به گوشی موبایل شما متصل شده و با وجود طراحی خاص خود، به راحتی می‌توانید موبایلتان را روی گیمبال نصب کرده یا از آن جدا کنید.
  • سه پایه: سه پایه اسمو 6 به صورت پیچی به آن متصل شده و با وجود این پایه می‎توان گیمبال را روی سطح مورد نظر قرار داده و تصویربرداری کرد.
  • کابل شارژ: این کابل برای شارژ باتری مورد استفاده قرار می‏گیرد.
  • کیسه حمل کننده: در پک اسمو 6 یک کیسه حمل کننده وجود دارد که می‎توانید تمامی اقلام این پک را درون کیسه قرار داده و جابه‎ جا کنید.
راهنمای خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

راهنمای خرید گیمبال موبایل اسمو ۶

سوالات متداول

چه میزان زمان برای شارژ کامل باتری اسمو ۶ نیاز است؟

باتری اسمو ۶ بعد از گذشت یک و نیم ساعت کاملاً شارژ شده و می‌توان تا ۷ ساعت به صورت مداوم از آن استفاده کرد.

اسمو 6 چه قابلیت‎هایی برای فیلمبرداری دارد؟

از مهمترین قابلیت‎های اسمو 6 برای فیلمبرداری می‎توان به تایم لپس، هایپرلپس، دالی زوم، Gesture Control و پانوراما اشاره کرد. هر یک از این مودهای هوشمند امکاناتی را در اختیار شما قرار می‎دهند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از سوژه مورد نظر خود فیلم‎برداری کنید.

همچنین شما می‎توانید گیمبال را در چند حالت مختلف قرار دهید که از آن‎ها می‎توان به حالت Follow، حالت Tilt locked، حالت FPV و حالت Spin Shot اشاره کرد. در هر یک از این حالت‎ها حرکت دوربین متفاوت از دیگریست؛ برای مثال در حالت Tilt locked نمای دوربین در حین چرخش ثابت مانده و به طور کل فقط حرکات پانل گیمبال را دنبال می‎کند.

قیمت اسمو ۶ چقدر است؟

قیمت اسمو ۶ وابسته به نوسانات ارزی است. اما برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول می‌توانید وارد وب سایت دنیا دوربین شده و از دیگر گیمبال ‎های موجود نیز دیدن کنید.

اسمو 6 دست دوم را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه اسمو 6 به تازگی وارد بازار شده ممکن است نتوانید مدل دست دوم آن را پیدا کنید. اما در وب سایت دنیا دوربین امکان خرید لوازم جانبی و لنز و دوربین دست دوم وجود دارد. بنابراین توصیه می‎کنیم حتماً به این وب سایت سر بزنید و در صورت عرضه اسمو 6 دست دوم، این محصول را با قیمت پایین‎تر تهیه کنید.

خرید اسمو 6 از دنیا دوربین

برای تصویربرداری و فیلمبرداری حرفه‎ای نیاز به استفاده از گیمبال وجود دارد. شما می‎توانید بهترین مدل‎ های گیمبال موبایلی را از وب سایت دنیا دوربین تهیه کرده و در کوتاه ‎ترین زمان ممکن و با بسته ‎بندی مناسب تحویل بگیرید.

در دنیا دوربین خریدی مطمئن و لذت‎ بخش را تجربه خواهید کرد، زیرا تمامی محصولات موجود با ضمانت اصالت کالا و کیفیت بالا عرضه می‎شوند. برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انتخاب بهترین گیمبال موبایلی حتماً با کارشناسان ما در ارتباط بوده و مشاوره تلفنی آنلاین دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *