مجله

همه چیز در مورد دوربین بدون آینه سونی Sony alpha a7s III body

همه چیز در مورد خرید و قیمت دوربین بدون آینه سونی Sony alpha a7s III body

آیا دوربین سونی مدل s III بخریم یا نه؟

یکی از دوربین‌ های شرکت سونی که به صورت حرفه‌ ای برای فیلمبرداری طراحی و تولید شده، دوربین سونی آلفا a7S III است. در حقیقت این دوربین مجهز به یک حسگر فول‌ فریم Exmor R BSI CMOS بوده که رزولوشن 12.1 مگاپیکسلی را فراهم می‌ کند. نکته قابل توجه این است که در کنار این حسگر از یک پردازشگر تصویر قدرتمند BIIONZ XR استفاده می‌ شود. ترکیب این دو فناوری، علاوه بر این که نویز تصاویر را کاهش داده، عملکردی سریع و روان ایجاد کرده و داینامیک رنج گسترده‌ ای فراهم می‌کند. از جمله مدل‌ های دوربین سونی مدل s III که به ویژه برای فیلم‌برداری UHD 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه طراحی شده، دوربین سری آلفا a7S III است. در این متن تصمیم داریم تا به بررسی کامل ویژگی‌های این محصول به پردازیم. از این رو اگر قصد خرید دوربین سونی مدل s III را دارید، تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

همه چیز در مورد خرید و قیمت دوربین بدون آینه سونی Sony alpha a7s III body

همه چیز در مورد خرید و قیمت دوربین بدون آینه سونی Sony alpha a7s III body

مزایا و معایب دوربین سونی مدل s III در مقایسه با محصولات هم رده چیست؟

در هنگام خرید دوربین سونی مدل s III اولین چیزی که ذهن شما را به خودش مشغول می‌ کند، ویژگی‌ های این محصول است. دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a7s III مزایای متعددی داشته که از مهم‌ ترین آنها می‌توان به پیکسل‌های بزرگ و فناوری مدرن سنسور دوربین در کنترل نویز‌های تصاویر، همچنین استفاده از یک پردازشگر قدرتمند اشاره کرد که سرعت پردازش اطلاعات را تا 8 برابر افزایش داده است. از طرفی عملکرد دوربین در ثبت تصاویر پی‌ در‌ پی افزایش یافته و تصاویر فوق‌ العاده با کیفیتی ثبت می‌ کند. از همین رو نظر عکاسان حرفه‌ ای بسیاری به این مدل‌ های دوربین سونی مدل s III جلب شده است.

بدون شک مزایای دیگری که می‌ توان برای این دوربین برشمرد، شامل قابلیت ضبط تصاویر باکیفیت 4K، امکان ضبط تصاویر اسلوموشن، سیستم اتو فوکوس با 7 حالت مختلف تراز سفیدی در هر دو حالت فیلمبرداری و عکاسی، محدوده وسیع ایزو، افزایش کیفیت فایل‌ ها و قابلیت رمزگذاری All-Intra برای سهولت در پردازش نهایی تصاویر می‌ شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که بدنه دوربین سونی Alpha a7s III از استحکام بالایی برخوردار بوده و به خوبی در مقابل نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. از همین رو برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار ایده‌ آل خواهد بود. در حقیقت در کنار مزایای بی‌ شمار این دوربین، نمی‌ توان عیب خاصی به آن وارد کرد؛ اما شاید بتوان گفت که به دلیل کیفیت فوق‌ العاده دوربین و استفاده از پردازنده‌ ها و سیستم‌ های پیشرفته در آن، قیمت دوربین سونی مدل s III نسبت به مدل‌ های هم رده خود گران‌ تر است.

همه چیز در مورد خرید و قیمت دوربین بدون آینه سونی Sony alpha a7s III body

همه چیز در مورد خرید و قیمت دوربین بدون آینه سونی Sony alpha a7s III body

هنگام خرید دوربین سونی مدل s III چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

همان‌ طور که اشاره کردیم از آنجایی که قیمت دوربین سونی مدل s III نسبت به سایر محصولات مشابه گران‌ تر است، از همین رو بهتر است قبل از خرید دوربین عکاسی ، انتظارات و کاربری مدنظرتان را مشخص کنید. در واقع در کنار ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های خاص دوربین بدون آینه Sony Alpha a7s III، کیفیت فوق‌ العاده بالای تصویر آن باعث شده که این محصول به طور خاص برای فیلم‌ برداری و عکاسی در شرایط محیطی با نور کم گزینه بسیار ایده‌ آلی باشد.

بر همین اساس اگر هدف شما تصویربرداری در چنین شرایطی است، خرید دوربین سونی مدل s III، انتخاب معقولانه‌ ای خواهد بود. در حقیقت می‌توان در مورد دوربین a7s III این چنین گفت که یک محصول عالی از کمپانی سونی برای افرادی است که تصمیم دارند به صورت حرفه‌ ای این هنر را دنبال کنند.

همه چیز در مورد خرید و قیمت دوربین بدون آینه سونی Sony alpha a7s III body

همه چیز در مورد خرید و قیمت دوربین بدون آینه سونی Sony alpha a7s III body

عوامل مؤثر بر قیمت دوربین سونی مدل s III چیست؟

به طور کلی قیمت خرید دوربین دیجیتال بدون دوربین A7S III به عوامل مختلفی بستگی دارد، در حقیقت گاهی به دلیل نوسانات بازار و نرخ ارز در بازه‌ های مختلف زمانی قیمت تغییر می‌کند. با این حال فاکتور‌های مهمی بر قیمت نهایی این محصول تأثیرگذار است که عبارت‌اند از:

  • لوازم جانبی همراه و نوع بسته‌ بندی را می‌ توان مهم‌ترین عامل در قیمت دوربین سونی مدل s III دانست. در واقع لنز‌های اضافی و انتخاب وسایل دیگر باعث شده تا هزینه نهایی افزایش یابد.
  • وضعیت عرضه و تقاضا در بازار را نمی‌ توان نادیده گرفت، به گونه‌ ای که گاهی اگر تقاضا برای خرید انواع دوربین سونی مدل s III زیاد باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.
  • اگر به دنبال خرید دوربین دست دوم سونی مدل A7S III باشید، ممکن است قیمت کمتری پرداخت کنید؛ البته به وضعیت سالم‌ بودن دوربین و لوازم جانبی آن نیز بستگی دارد.

دوربین a7S III شرکت سونی با توجه به ویژگی‌ های بی‌ نظیری که دارد، انتخابی عالی برای فیلمبرداری در میان این رده محصولات است. در نهایت اگر به فکر خرید دوربین بدون آینه سونی سری آلفا هستید، با کارشناسان دنیا دوربین تماس گرفته تا از شرایط فروش دوربین سونی مدل s III و قیمت آن اطلاع پیدا کنید.

سؤالات متداول

مهم‌ترین کاربرد‌های دوربین a7s III چیست؟

کیفیت بالای فیلم‌برداری این محصول باعث شده تا برای ضبط ویدئوهای تبلیغاتی و ضبط تیزر‌های فیلم‌ها و انواع عکاسی پرتره، تبلیغاتی و… بسیار مناسب باشد.

قیمت دوربین سونی مدل s III چقدر است؟

قیمت دوربین سونی Sony alpha 7 S III به عوامل مختلفی همچون نوسانات بازار و لوازم جانبی یا قابلیت‌ های اضافی موردنیازتان بستگی دارد. برای اطلاع از شرایط فروش دوربین سونی مدل s III و قیمت دقیق آن با کارشناسان دنیا دوربین تماس بگیرید.

و در پایان، از کجا دوربین سونی Mirrorless Sony alpha 7 S III بخریم؟

دوربین بدون آینه سونی Sony alpha 7 S III یکی از بهترین دوربین‌ های عکاسی و فیلم‌ برداری در بازار محسوب می‌ شود. این دوربین دارای ویژگی‌ ها و مشخصات فنی فوق‌ العاده‌ای است که در متن بالا به بررسی دقیق مزایا و معایب دوربین سونی مدل s III پرداختیم. بدون شک این قابلیت‌ها باعث شده تا به‌آسانی بتوانید تصاویر خارق‌العاده‌ای را ثبت کنید.

اگر باز هم سؤالی در مورد خرید انواع دوربین سونی مدل s III دارید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها مطرح کنید تا در سریع‌ ترین زمان پاسخ شما داده شود. از طرفی برای آگاهی از قیمت و شرایط فروش دوربین سونی مدل s III کافی است با کارشناسان حرفه‌ ای دنیا دوربین تماس بگیرید. به نظر شما بهترین کاربرد این محصول چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *