مجله

راهنمای خرید تجهیزات نور گودکس

راهنمای خرید تجهیزات نور گودکس

راهنمای خرید تجهیزات نور گودکس

بدون شک با عکاسی در نور طبیعی می‎توانید بهترین عکس ‎ها را با کیفیت بالا ایجاد کنید. اما در محیط‎ های بسته یا حتی فضاهای باز با استفاده از تجهیزات نور می‎ توان شدت نور، کیفیت نور و نحوه تابش آن به سوژه مورد نظر را به طور دلخواه تنظیم کرده و با ایجاد سایه روشن به عکاسی حرفه‎ای پرداخت. به همین علت عکاسان حرفه ‎ای سعی می‌کنند از بهترین تجهیزات نورپردازی استفاده کنند. یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی، برند گودکس است؛ به همین دلیل قصد داریم در این مقاله در رابطه با تجهیزات نور گودکس اطلاعات کامل تری در اختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با برند گودکس

اگر قصد خرید تجهیزات نور گودکس را دارید بهتر است پیش از آن با این برند چینی آشنا شوید. شرکت گودکس در سال ۱۹۹۳ در شهر شنزن چین تاسیس شده و به تولید تجهیزات نورپردازی می‌پردازد. از مهمترین تجهیزات این برند می‎توان به فلاش ‎های اکسترنال، دوربین عکاسی، نورهای LED جیبی، فلاش ‎های پرتابل و دیگر اصلاح کننده ‎های نور اشاره کرد. این شرکت از مهندسین مجرب و کارآزموده تشکیل شده و با وجود کیفیت بالای محصولات تولیدی به یکی از بهترین برندهای تجهیزات نورپردازی تبدیل شده است!

معرفی انواع تجهیزات نور گودکس

اگر قصد نورپردازی حرفه ‎ای برای ثبت تصاویر با کیفیت را دارید بهتر است به سراغ تجهیزات با کیفیت نور گودکس بروید. این تجهیزات شامل انواع فلاش، سافت باکس، رفلکتور یا بازتاب دهنده، نور ثابت، چتر پخش کننده نور، اکتاباکس و فیلترهای رنگی می‎شوند. در ادامه به معرفی انواع فلاش برند گودکس می‎پردازیم.

راهنمای خرید تجهیزات نور گودکس

راهنمای خرید تجهیزات نور گودکس

فلاش گودکس

گودکس یکی از بهترین برندهای فلاش عکاسی است. این برند چینی انواع فلاش را با امکانات و قیمت متفاوت تولید کرده که شما می‎توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. انواع فلاش گودکس دارای ثبات نور و کیفیت ساخت بسیار بالا بوده و در طولانی مدت دچار افت کیفیت نمی‎شوند.

شما می‎توانید با توجه به قدرت فلاش مورد نظر، امکان تنظیم قدرت، زمان تخلیه و زمان شارژ مجدد یکی از انواع فلاش برند گودکس را خریداری کنید. برای مثال در آتلیه‎های کوچک انواع فلاش ۲۰۰ ژول گودکس انتخاب مناسبی هستند. قیمت فلاش گودکس ۲۰۰ ژول نسبت به فلاش‎های ۳۰۰ تا ۶۰۰ ژول بسیار ارزانتر بوده و شما می‎توانید این محصول را با قیمت مناسب از دنیا دوربین تهیه کنید. البته توصیه می‎کنیم در حین خرید فلاش حتماً به کوچکی یا بزرگی آتلیه مورد نظر توجه داشته و در صورت نیاز با کارشناسان این حوزه مشورت کنید. انواع فلاش گودکس به صورت استودیویی یا پرتابل طراحی شده‎اند که بهتر است هر یک از این محصولات را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

کیت نور ثابت گودکس

اگر قصد دارید تمامی تجهیزات نورپردازی را به صورت یکجا تهیه کنید کیت نور ثابت گودکس انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این کیت شامل تمامی تجهیزات مورد نظر است که درون یک کیف حمل کاربردی قرار می‌گیرند. همچنین سه پایه‎های موجود در این کیت دارای کیف جداگانه‎ای هستند که حمل این تجهیزات را برای شما آسانتر می‎کند. البته شما می‎توانید نور ثابت گدوکس را به صورت جداگانه نیز تهیه کنید.

گودکس انواع نور ثابت را با امکانات متفاوت از هم تولید کرده است که این امکانات در قیمت آنها اثرگذار هستند. برای مثال نور ثابت ویدیویی SL-150W II گودکس دارای امکاناتی از جمله تنظیم نور خروجی، امکان مشاهده تنظیمات روی نمایشگر یا مانیتور، فن خنک کننده داخلی، سیستم کنترل قدرت خروجی بی‎سیم و… است. شما با وجود این امکانات می‎توانید به عنوان یک عکاس یا فیلمبردار حرفه‎ای فعالیت کرده و به اهداف کاری خود دست پیدا کنید.

نور پرتابل گودکس

با استفاده از نور پرتابل گودکس می‎توانید شدت نور را کنترل کنید، بخشی از سوژه را محو کرده و جهت تابش نور را تنظیم نمایید. همچنین با استفاده از نور پرتابل امکان کنترل رنگ و کیفیت نور برای شما فراهم می‌ شود. فلاش پرتابل قابل حمل بوده و امکان استفاده از آن در فضای آتلیه یا فضای باز وجود دارد. این نوع تجهیزات در مدل‎ های متنوع و با امکانات و ویژگی‎ های متفاوت از یکدیگر تولید می شوند که شما می‎توانید با توجه به نوع فعالیت مورد نظرتان نور پرتابل مناسبی را تهیه کنید. قیمت نور پرتابل گودکس با توجه به مدل آن تعیین می‎شود، برای مثال قیمت فلاش پرتابل جیبی متفاوت از مدل ‎های بزرگ و حجیم است. بنابراین توصیه می‎ کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق این محصولات وارد وب سایت دنیا دوربین شده و مدل نور پرتابل مورد نظر را جست‏وجو کنید.

راهنمای خرید تجهیزات نور گودکس

راهنمای خرید تجهیزات نور گودکس

سوالات متداول

مزایای استفاده از تجهیزات نور گودکس چیست؟

با استفاده از تجهیزات نور گودکس می‎توانید شدت، کیفیت و رنگ نور را تنظیم و کنترل کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود تا به صورت کاملاً حرفه‏ ای به تولید محتوا پرداخته و تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی را در فضای باز یا آتلیه ثبت نمایید.

کیفیت تجهیزات نورپردازی برند گودکس چطور است؟

در حال حاضر گودکس یکی از پرطرفدارترین برندهای تجهیزات نورپردازی در ایران به شمار می‎رود و محصولات بسیار با کیفیت و خوش قیمتی را عرضه می‎کند. بنابراین می‎توانید با خیال راحت این تجهیزات را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت تجهیزات نورپردازی گودکس چقدر است؟

قیمت تجهیزات نورپردازی گودکس به مواردی مانند نوع و مدل تجهیزات مورد نظر شما بستگی دارد. اما به طور کل گودکس محصولاتی با کیفیت را با قیمت پایین عرضه کرده است. شما عزیزان می‎توانید برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات این برند وارد وب سایت دنیا دوربین شده و عبارت «گودکس» را جستجو کنید.

خرید تجهیزات نور گودکس از دنیا دوربین

در این مقاله سعی کردیم به معرفی برند گودکس پرداخته و در رابطه با نور ثابت و پرتابل این برند اطلاعات کامل تری در اختیارتان قرار دهیم. در صورتی که قصد خرید تجهیزات گودکس را دارید می‎توانید این تجهیزات را با پایین ‎ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا از دنیا دوربین تهیه کنید. همچنین برخی از محصولات گودکس در بخش کالای دست دوم دنیا دوربین موجود هستند که می‎توانید این محصولات را با قیمت پایین‎ تر سفارش داده و در هزینه ‎های خود صرفه جویی کنید. در صورتی که بین انتخاب دو مدل خاص از یک محصول دچار تردید شده ‎اید، حتماً به صورت تلفنی یا آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *